Wednesday 7 March 2018

Rab Ne Bana Di Jodi : Hindi Film

Rab Ne Bana Di Jodi : Hindi Film Details & Trailer
Rab Ne Bana Di Jodi : Hindi Film Poster
Rab Ne Bana Di Jodi is a 2008 Bollywood romantic comedy Movie writter/directer Aditya Chopra and producer Yash Chopra and Aditya Chopra The Movie starring Shah Rukh Khan and Anushka Sharma in the Main roles

Directer : Aditya Chopra
Producer : Aditya Chopra,Yash Chopra
Writter : Aditya Chopra
Starring : Shah Rukh Khan,Anushka Sharma,Vinay Pathak
Music : Salim-Sulaiman
Production company : Yash Raj Films
Release date : 12 December 2008
Running time : 164 minutes
Country : India
Language : Hindi

Rab Ne Bana Di Jodi : Hindi Film Trailer : Click Here

No comments:

Post a Comment

Ganapath: A Hero is Born Part 1 - film 2023

The futuristic sports action movie Ganapath: A Hero is Born will be released in Hindi and was directed by Vikas Bahl. Jackky Bhagnani, Vashu...